• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Батьківська сторінка

Батьки і діти

Батьки і діти — це любов і сльози,
Це вічне щастя і одвічний біль.
Це сонце і тепло, сніги й морози,
Мед на вуста й на вічні рани сіль.
Як на троянді — колючки і квіти,
Так і в житті є радість і печаль.
Високі мрії й дуже різні діти...
Чомусь таке трапляється, на жаль.
Всім хочеться все мати в ідеалі,
Причому водночас і без зусиль.
Щоб щастя без труда та без печалі
Пливло саме у руки звідусіль.
Та у житті такого не буває.
Запам’ятати треба в чому річ:
Зоря щаслива лиш тоді засяє,
Якщо трудитись будеш день і ніч.
А діти — це і щастя, і турбота,
Відповідальність і тривога теж.
Без відпочинку й вихідних робота,
Любов така, яка немає меж.

Проблемами, які потребують розв'язання в роботі з батьками, є:

· підвищення психолого-педагогічної культури батьків;

· формування позитивного ставлення до вихователів;

· індивідуальний підхід до кожної сім'ї;

· пропаганда дошкільної освіти в соціумі;

· урахування вікових особливостей батьків;

· всебічне вивчення багатоаспектної специфіки кожної сім'ї.

Робота з батьками на 2019/2020навчальний рік

Консультативний пункт для батьків

Мета діяльності консультативного пункту:

  • забезпечення єдиних вимог і наступності сімейного та суспільного виховання;
  • надання безкоштовної психолого-педагогічної допомоги батькам або особам, які їх замінюють, і підтримки різнобічного розвитку дітей, які виховуються в умовах сім’ї.

Завдання консультативного пункту:

  • надавати всебічну допомогу сім»ї у розвитку, вихованні та навчанні дітей відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;
  • забезпечувати взаємодію між дошкільним навчальним закладом та сім’єю вихованців.

Графік проведення консультативного пункту:

  • Остання середа кожного місяця

Зміст роботи консультативного пункту


№ п/пЗміст роботиТермінВиконавці
Тематика консультацій для батьків
1Завдання та форми роботи педагогічного колективу на новий навчальний рік.вересеньЗавідувач
2Особливості впливу родини на дитину.жовтеньПсихолог
3Що таке Червона книга?листопадВихователь-методист
4Дискусійна трибуна «Любов до природи виховуємо змалку»груденьВихователь-методист
5Ефективні методи оздоровлення дошкільників.січеньІнструктор з фізкульт.
6Повернімо дорослих у дитинство або Залучення батьків до спільної з дітьми гри.лютийПсихолог
7Як розмовляє ваша дитини.березеньВихователь-методист
8Емоції під контролем.квітеньПсихолог
9Навчання дітей правил безпеки.травеньСт.медсестра

У батьківських куточках



Дата

Зміст роботи

Відповідальні

ВЕРЕСЕНЬ

  1. Екологічна консультація для батьків. Осінь.
  2. Психолого-педагогічні міні-консультації:
  • І молодша, молодші групи «Як виховати в дитини дбайливість, бережне ставлення до речей»
  • Середні, групи «Яке взуття краще носити дитині?»
  • Старші групи «Як навчити дитину спілкуватися з однолітками?»

Вихователь-методист

Вихователі

ЖОВТЕНЬ

  1. Інформація. «Як розвивати мовлення дітей за допомогою художніх творів»
  2. Психолого-педагогічні міні-консультації:
  • Ясельна, молодші групи «Чи корисно дітям молодшого дошкільного віку вживати солодощі?»
  • Середні, групи «Як привчити дитину приирати іграшки після завершення гри?»
  • Старші групи «Яку роль у вихованні дитини відіграють емоції?»

Вихователь-методист

Вихователі

ЛИСТОПАД

  1. Інформація. «Як навчити дитину переказувати художні твори»
  2. Психолого-педагогічні міні-консультації:
  • Ясельна, молодші групи «Як виховати в дитині дбайливість, бережливе ставлення до речей?»
  • Середні, групи «Який вплив на дитину має психологічна обстановка в родині?»
  • Старші групи «Чому важливо навчити дошкільника правильно тримати олівець під час малювання?»

Вихователь-методист

Вихователі

ГРУДЕНЬ

  1. Екологічна консультація для батьків. Зима.
  2. Психолого-педагогічні міні-консультації:
  • Ясельна, молодші групи «Як поводитися батькам, якщо дитина часто плаче?»
  • Середні, групи «Що потрібно знати батькам про те, як слід стежити за зубами дитини та з якого віку її показувати стоматологу?»
  • Старші групи «Чи впливає на інтелектуальний рівень дитини розвиток навичок образотворчої діяльності?»

Вихователь-методист

Вихователі

СІЧЕНЬ

  1. Інформація. «Як залучити тата до виховання й спілкування з дітьми?»
  2. Психолого-педагогічні міні-консультації:
  • Ясельна, молодші групи «Як поводитися батькам, якщо дитина занадто уразлива?»
  • Середні, групи «Як впливає на здоров»я дитини низька вологість повітря в опалювальному приміщенні?»
  • Старші групи «Чим відрізняються авторитарні батьки та до яких наслідків може привести авт. ори тарний тип виховання?»

Вихователь-методист

Вихователі

ЛЮТИЙ

  1. Інформація. «Ігри для всієї родини».
  2. Психолого-педагогічні міні-консультації:
  • Ясельна, молодші групи «Чи завжди батьки мають дотримуватися обіцянок, даних своєму малюку?»
  • Середні, групи «Як запобігти формуванню зниженої самооцінки малюка?»
  • Старші групи «Які зміни відбуваються у психіці старшого дошкільника?»

Вихователь-методист

Вихователі

БЕРЕЗЕНЬ

  1. Екологічна консультація для батьків. Весна.
  2. Психолого-педагогічні міні-консультації:
  • Ясельна, молодші групи «Чи корисно дітям молодшого дошкільного віку вживати солодощі?»
  • Середні, групи «Як поводитися батькам, якщо дитина часто плаче?»
  • Старші групи «Що означає кривляння дитини та як усунути в неї цю звичку?»

Вихователь-методист

Вихователі

КВІТЕНЬ

  1. Інформація. «Як прищепити дітям добрі взаємини».
  2. Психолого-педагогічні міні-консультації:
  • Ясельна, молодші групи Як навчити малюка прибирати іграшки після завершення гри?»
  • Середні, групи «Як відрізнити наполегливість дитини від її впертості?»
  • Старші групи «Які вимоги батькам доцільно пред2являти до гри дошкільника з іграшками?»

Вихователь-методист

Вихователі

ТРАВЕНЬ

  1. Інформація. «Плакса-вакса».
  2. Психолого-педагогічні міні-консультації:
  • Ясельна, молодші групи «Яке взуття краще носити дитині?»
  • Середні, групи «Чому діти лаються та як боротися з лихослів’ям дошкільника?»
  • Старші групи «Як захистити дитину від небезпеки взаємостосунків з незнайомими особами?»

Вихователь-методист

Вихователі

Відповіді на дитячі запитання

Хто придумав панамки?

Мою панамку зробили в Панамі?
Таке запитання поставив я мамі.
Вона відказала, що начебто ні!
То звідки панамка, скажіть ви мені?

Існує думка, що панамки «прийшли» до нас із держави Панама. Насправді панами привозять з країни Еквадор. Цікаво, що головні убори, які ми називаємо панамами, на справжні панами взагалі не схожі. Еквадорські солом»яні панами виготовляють тільки вночі, коли стає холодніше й волокна можна сплітати особливо щільно. Коштують вони досить дорого. А називати панамами їх почали, імовірно, через те, що інженери, які працювали на будівництві Панамського каналу, привези із собою кілька таких зразків.

Чому коник зелений?

Конику маленький,
Чому ти зелененький?
Траву і листя любиш -
Себе в траві загубиш.
Коник зелений, щоб птахам і різним хижакам було складніше помітити його в зеленій траві, адже він зовсім не захищений.

Навіщо собака висолопує язик?

Свого маленького Дружка
Не можу виховати я:
Під час спеки Дружок звик
Усім показувать язик.
Навіщо песик робить так?
Не розумію я ніяк!

Будь – який, навіть найвихованіший пес висуває язик, коли йому стає спекотно. Людина, наприклад, позбувається зайвого тепла за допомогою виділення поту через потові залози. У собаки вони розташовані тільки на носі й підошвах, тому тіло охолоджується завдяки випаровуванню слини з поверхні язика. Чим тварині спекотніше, тим частіше вона дихає, широко розкривши пащеку.

Чому світлячки світяться у темряві?

З ліхтариком летить жучок,
Це – маленький світлячок.
Де ліхтарик він бере
З яким у темряву іде?

Світлячки вдень сплять, а вночі ведуть активний спосіб життя, тому й світяться в темряві. Для цього в них на черевці є спеціальний орган, що виробляє світло. Таку незвичайну здатність називають біолюмінесценцією.

Чому павук не потрапляє у свої сіті?

Павучок маленький,
Робітник гарненький
Сітки розставляє,
На здобич все чекає.
А в сітку не потрапить сам
Не вірю я таким дивам!

Павук плете два види павутини: липку, у яку потрапляють різні комахи, і не липку. Він добре знає, де розташовані безпечні ділянки, і, причаївшись на одному з них, терпляче чекає жертву. До того ж лапки павука виділяють маслянисту речовину, завдяки якій вони не приклеюються до павутини.

Чому ялинка взимку й улітку одним кольором?

Зелена красуня у лісі зростає,
І сукню зелену вона не міняє.
Весь рік зеленіє на щастя малечі,
Чому так буває, цікаво, до речі?

Восени всі дерева скидають своє листя, а лісові красуні – ялина й сосна – так і стоять упродовж зими зеленими й ошатними. Правду говорять: узимку й улітку одного кольору. Насправді хвоїнки–голки - це видозмінені листки. І все ж таки хвойні дерева змінюють своє зелене вбрання, але роблять це дуже повільно. Для того щоб змінилися всі старі голки, повинно минути близько 9 років.

Навіщо павичеві такий хвіст?

У павича хвіст великий за спиною,
Яскравий, блискучий, неначе картина.
Свій хвіст павич усім покаже,
Та навіщо йому такий хвіст – не розкаже.

Гарний хвіст із візерунками у вигляді очей мають тільки самці павичів. Саме його павич демонструє перед самкою в період залицяння, водночас танцюючи, а потім займається пошуками частування для пави в траві. Хоча багато хто звик уважати, що чудове пір,я є хвостом павича, але це не так. Воно належить до нижньої частини тулуба й спини, а сам хвіст, розташований за ними, підтримує їх. Однак власник хвоста – віяла, що може змінювати колір, має недолік – неприємний голос, що нагадує скрип незмазаних коліс воза.
Чи можна прорити Землю наскрізь, щоб вийти на її іншому боці?

Чомусь це запитання цікавить майже кожну дитину, щойно вона починає розуміти, що наша Земля має форму кулі.

Для відповіді на це запитання доречно виконати хоча б схематичний рисунок або скористатися картинкою «Наша Земля в розрізі» з енциклопедії. Отже, так. Земля складається з різних порід. Уявімо собі, що ми винайшли величезний – величезний екскаватор. Починаємо копати. Най верхній шар, що можна навіть помацати руками, досягає 32—48 км. Це земна кора. Тут наш екскаватор із роботою цілком впорається.

Земна кора є досить твердою, але рити її можна. Але ж на Землі не скрізь суходіл. Під океанами такий шар становить усього 5-8 км. Отже , наш екскаватор продовжує копати. Далі йде мантія Землі. Це ще 2880 км(ого!). Між іншим, ученим ще не вдалося проникнути на таку глибину.

У самому центрі Землі знаходиться ядро Землі. Це ще 3200 км. Тут уже копати неможливо. Чому? Тому що ядро Землі складається здебільшого з розплавленого заліза й нікелю й має центр із твердого металу. На ядро тисне величезна маса, через цей тиск температура дуже підвищується. Тому в центрі землі не просто тепло, але й жахливо спекотно – 2760 – 7060 *С. поки людина ще не придумала такі технології,що допомогли б їй прорити Землю наскрізь.

Що таке веселка?

Сонячне проміння проходить через дощові краплі, заломлюється й відбивається на протилежній стороні неба у вигляді величезної різнокольорової дуги. Нам тільки здається, що сонячний промінь білого кольору. Насправді він увібрав у собі всі кольори. І побачити цю комбінацію можна тільки тоді, коли є дощ і сонце.

Щоб побачити веселку, необхідно обов,язково знаходитися між сонцем і дощем. Причому сонце повинно бути позаду, а дощ – спереду. Сонце, наші очі й центр веселки мають знаходитись на одній лінії! Якщо сонце високо в небі, провести таку пряму лінію неможливо. Ось чому веселку можна спостерігати тільки зранку або ближче до вечора.

Якщо розглядати веселку з ілюмінатора літака, то вона виглядає замкненим колом. Іноді на небі виникає ще й додаткова дуга, де кольори вибудовуються у порядку, зворотному порядку кольорів першої веселки, а іноді й третя, і четверта. Веселку можна спостерігати навіть у бризах водоспаду, морського прибою, але щоразу для цього необхідно, щоб Сонце було у спостерігача за спиною.

Чому бувають день і ніч?

Для відповіді на це запитання вам глобус і звичайна настільна лампа. Лампа , як ви вже здогадалися, виконувати роль Сонця. Обертаючи глобус, покажіть дитині, як Земля обертається навколо своєї осі. До речі,не забудьте пояснити, що таке вісь. Це уявна лінія, що проходить через центр планети.

Отже Земля обертається навколо своєї осі. Повний оберт вона робить за 24 години, тобто за одну добу. Покажіть дитині на глобусі, де ви живете, поставте там прапорець. Поки сторона Землі ,на якій ми живемо, обернена до Сонця, у нас день. Щойно Земля повертається, сонячні промені припиняють до нас потрапляти, настає ніч.

Коли у нас наступає день, на іншому боці Землі ніч, і люди лягають спати. І навпаки, коли ми спимо, на іншому боці Землі – день.

Чому діти ростуть , а дорослі – ні?

Їм цукерок я багато,
Хочу вирости, як тато.
Але діти всі, мабуть,
Не від солодощів ростуть.
Поясніть скоріш мені,
Чом я росту, а тато – ні?
У перші тижні життя дитини її кістяк майже цілком хрящовий. Дитина швидко росте, і всередині її хрящових «костей» з*являються острівці справжньої твердої кістки, які щороку збільшуються, а хрящові – зменшуються. До 22 – 25 років утворюються суцільні кості кістяка, які вже не ростуть. Таким чином, поки росте кістяк – росте й малюк, а дорослі вже виросли, тому більше вже не ростимуть.

Чому буває холодно, коли дме вітер?

В літню спеку вітерець
Дуже люблять малюки,
А зимою лютою - навпаки.
- Чому влітку був він милий? –
Вас питають малюки,
А зимою став суворим навпаки?

Дійсно, улітку вітерець приємно освіжає, допомагаючи перенести спеку, а взимку холодить. Відбувається це тому, що тіло в холодну погоду втрачає значно більше тепла. Чим вітер сильніший, тим більша кількість повітря встигає стикатися зі шкірою й більше тепла віднімається. Але є й інша причина. Наша шкіра завжди випаровує вологу. Для цього їй потрібне тепло, яке віднімається від тіла й від того шару повітря, що до нього прилягає. Якщо повітря нерухливе, випаровування відбувається повільно. Але якщо до шкіри потрапляють нові порції повітря, то відбувається інтенсивне випаровування, що вимагає великої витрати тепла, що відривається від нашого тіла.

Тополиний пух: що це?
У парку дерево росте,
Мені спокою не дає.
Кажуть, пух цей дивний, білий
Зробила тополя, а не півень.
І не качка, не індик.

Дійсно,це пух тополі, точніше його дрібного насіння, в основі якого є пучок численних тонких шовковистих волосків.

Звісно, дітям подобається ніжний білий пух. Його хочеться брати до рукі грати з ним – підкидати й спостерігати за його падінням або обвалювати в ньому пластилінові вироби, наприклад робити пухнастого сніговита, ягничку, зайчика.

Але на жаль, для деяких людей пух небезпечний, тому що на ньому осідає пил, що викликає алергію.

Чому кішка так часто вмивається?

КОТЯЧА ГІГІЄНА
Киця лапкою вмивається –
Киця снідати збирається.
Ні, все зовсім навпаки
Вже поснідав сірий кіт.

Дійсно, кішки часто вмиваються.Вони вилизуються, коли проснуться, до й після прогулянки, після їжі та в інший час.Справа в тому, що представники сімейства котячих постійно злизують із себе нестільки бруд або крихти від їжі, скільки власний запах. Їм це необхідно, тому що вони мисливці. Адже якщо той,на кого вони полюють, відчуває їх запах, то вони залишаються голодними.

Чому кропива обпікає?

Кропива, кажуть обпікає
Себе зірвать не дозволяє.
Може поруч з нею пічка?
Сірники, а може, свічка?
То чому ж вона у
Сльози викликає враз?

Дійсно, кропива робить опіки: нам боляче, потім з*являється невеликий пухир, що починає чесатися. Це від того, що листя й стебла кропиви вкритих безліччю пекучих волосків. У них є клітини, що містять їдку речовину. Коли ми торкаємося листка, волосок проколює шкіру, верхня його частина відламується, і в ранку потрапляє вміст.

Контакт зі звичайною кропивою не становить небезпеки ані для людини, ані для тварини. Подразнення й біль минають досить швидко, тим більше, якщо прикласти до постраждалого місця аркуш щавлю.

Кропива дуже корисна рослина. У багатьох країнах її вживають у їжу людини й тварини, а також використовують як ліки. З коріння кропиви отримують жовту фарбу, а з листя і стебел – зелену. З волокон «рами»(китайської кропиви) роблять тканини,тасьму, мотузки й нитки.

Чому я гикаю і як позбутися гикавки?

Зі мною сталася біда –
Почалася гикавка.
Запивав її водою –
Все одно вона зі мною.
Рахував я і купався –
З гикавкою залишався.
Дихав глибоко, журився,
Вже боротися втомився.
Зможе хто допомогти
Гикавку перемогти?

Чому починається гикавка, не знає ніхто, але вона нападає на дітей навіть у материнській утробі. Найчастіше гикавка виникає, якщо квапливо їсти, коли через стравохід проходять досить великі шматки їжі, унаслідок переїдання, незручної пози, переляку, а також у малюків, коли вони мерзнуть. Водночас відбувається подразнення діафрагми – основного м*яза, що працює під час дихання. Коли вона скорочується, легені раптово всмоктують повітря. Проходячи через різко звужену голосову щілину в гортані, повітря видає звук «гик».

Під час гикання людина фактично не дихає, тому що голосова щілина захлопується.

Люди вигадали безліч способів, щоб позбутися гикавки, але гикавка, як правило, за кілька хвилин припиняється сама по собі. Однак у виняткових випадках гикавка може тривати тижнями, місяцями і навіть роками!

Позбутися гикавки можна, якщо гарненько потягнутися, глибоко вдихнути й затримати подих або глибоко й повільно дихати, випити води невеликими ковтками, з*їсти ложку цукру не запиваючи водою.
Звідки зранку беруться крапельки
на траві?

Ці крапельки називають росою.

Звідки ж вона береться? Можливо, роса, як і дощ, випадає з неба? У повітрі навколо навколо нас міститься волога у вигляді дрібних крапельок. Причому в теплому повітрі її більше, ніж у холодному. Якщо повітря стикається з холодною поверхнею, то волога, що міститься в ньому, осідає на цій поверхні.

Температура поверхні, на яку випадає роса, повинна бути нижчою ніж певна величина. Синоптики називають таку температуру «краплинкою роси».

Вийдіть зранку на луки або у двір, і ви побачите, що роса утворюється на траві, деревах. Але на доріжках, на землі роси немає. Так відбувається тому, що доріжки й земля за день прогріваються на сонці й повільно віддають тепло. А трава й дерева остигають швидше, тому їх поверхня збирає крапельки води з повітря.

Куди зникає вода коли вона висихає?

Пішов дощ, і ось уже вулиця на невелику річку. То там то тут з'являються глибокі калюжі. Шкода! І гуляти не можна піти! .. Але дощик незабаром закінчується. А потім тепле сонечко висушує калюжі. Вода зникає. Або наприклад, мама вивісила на мотузці білизну, і вона висохла до кінця дня.

Куди ж дінеться волога? Звісно, ми говоримо: вода випаровується. А що це означає?

Випаровування - це такий процес, коли рідина(не обов*язково вода) на повітрі швидко випаровується на газ або пару. Причому більшість рідин випаровуються дуже швидко, значно швидше, ніж вода. Наприклад, швидко випаровується бензин або нашатирний спирт.

Через що відбувається випаровування? Уявіть собі, що вода, як і всі речовини, складається з дрібних часточок – молекул. Вони тримаються одна за одну й тому ,наприклад, ми бачимо воду в калюжі або в каструлі. Але якщо ми почнемо нагрівати воду , то дрібні часточки розлетяться одна від одної у повітря. Цей процес вильоту часточок(молекул) і називається випаровуванням. Коли вода висихає, то це означає, що вона перетворилася на газ або пару й стала частиною повітря.


ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ В ДОШКІЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ

Про систему

Багато батьків не раз стикалися з проблемою отримання місця для своїх дітей в дитячому садку. Тепер для них створено можливість поставити свою дитину в чергу, не виходячи з дому. Для цього необхідно заповнити форму у розділі «Мої заявки» на даному сайті. Далі можна відслідковувати статус поданої заявки і стежити за просуванням черги. Крім того, є можливість переглянути інформацію про нормативну наповнюваність, про черги в дошкільні установи, дізнатися всю необхідну інформацію про всі дитячі садки обраного регіону.

Шановні батьки, на сайті електронної реєстрації надана можливість подачі заяви для постановки на облік у відділі освіти адміністрації району (за місцем проживання) дитини, що потребує місце в дошкільному навчальному закладі. Для успішної реєстрації Вашої дитини в електронній черзі при заповненні форми заяви, Вам необхідно вказати достовірну інформацію. Подавати заявку можна лише в один дошкільний навчальний заклад. При необхідності, обраний ДНЗ можна змінити, звернувшись до відповідальної особи. Подача в електронному вигляді заяви забезпечує попередню реєстрацію дитини в електронній черзі з визначенням дати постановки на облік, яка є основою формування черговості.

Для підтвердження інформації, зазначеної в заяві, необхідно протягом 10 робочих днів з дня подання заяви звернутися до відповідальної особи у відділі освіти (в дошкільному навчальному закладі) з оригіналами документів (свідоцтво про народження дитини, документ, що підтверджує наявність пільг) або прикріпити до заяви скан-копії вищевказаних документів. Якщо заповнена Вами форма заяви за змістом не буде відповідати оригіналам документів, Вашу заяву буде анульовано. Якщо інформація, зазначена в заяві, підтверджена оригіналами документів, то дитина отримує постійну реєстрацію в електронній черзі за первісною датою подання заяви в електронному вигляді.

Батькам на допомогу

Оформляємо дитину в дошкільний заклад

Для зарахування дитини у дошкільний заклад батькам або особам, які їх замінюють, необхідно пред’явити:

- заяву;

- свідоцтво про народження дитини;

- медичну довідку про стан здоров’я дитини;

- довідку дільничного лікаря про епідеміологічне оточення.

ЗРАЗОК ЗАЯВИ

Завідувачу КЗ ДНЗ (ясла-садок) "Пізнайко"

Данчук Оксані Миколаївні

________________________________________

(П.І.П. батьків або осіб, які їх замінюють)

що проживає за адресою:

__________________________________________

__________________________________________

зареєстрований за адресою:

________________________________________

________________________________________

конт. тел.

_______________________________

Заява

Прошу зарахувати в дошкільний заклад мою дитину: _____________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

( П.І.П. дитини, дату народження вказати повністю)

з «________» __________________ 20 __ року.

Зі Статутом дошкільного закладу, правилами утримання, навчання і виховання дітей, режимом роботи дошкільного закладу ознайомлена(ний) та погоджуюсь і зобов’язуюся сумлінно виконувати.

Місце роботи матері, займана посада :__________________________________________________________________________ _______________________________ № контактних тел: ________________________________________________________________

Місце роботи батька, займана посада: ____________________________________________________________________________ _______________________________ № контактних тел: ________________________________________________________________

У випадку опікунства над дитиною :

Місце роботи опікуна, займана посада:_______________________________________________________________________

№ контактних тел: _____________________________________________________________

У разі зміни місця проживання, роботи, контактного телефону зобов’язуюся письмово повідомити завідувача ДНЗ.

„____”________ 20 _ р.

________________________

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

1. Сформуйте у себе позитивне ставлення до дитячого садка, налаштуйте себе на те, що дитині тут буде добре, її буде доглянуто, оточено увагою, вона отримає підтримку

2.Уникайте будь-яких негативних розмов у сім'ї про дитячий садок у присутності дитини, оскільки вони можуть сформувати у неї негатив не ставлення до відвідування дитячого садка.

3. Створіть спокійний, безконфліктний клімат у сім'ї

4.Заздалегідь потурбуйтеся про те, щоб розпорядок дня дитини вдома був наближеним до розпорядку дня у дитячому садку (ранній підйом, час денного сну, прийоми їжі, прогулянки).

5.Ознайомтеся з режимом харчування та меню у дитячому садку

6.Навчайте дитину їсти неперетерті страви, пити з чашки, привчайте тримати ложку

7. Відучіть дитину від підгузків. Виховуйте у неї потребу проситися до туалету.

8.Учіть дитину впізнавати свої речі: білизну, одяг, взуття, носовичок.

9. Учіть гратися іграшками. Скажімо, ляльку можна годувати, колисати, гойдати; пірамідку — збирати, розбирати.

10.Привчайте дитину після гри класти іграшки на місце.

11.Пограйтесь удома у дитячий садок з ляльками: погодуйте їх, почитайте казку, поведіть на прогулянку, покладіть спати.

12.Виховуйте у дитини позитивний настрій та бажання спілкуватися з ін шими дітьми.

13.Тренуйте систему адаптаційних механізмів у дитини — привчайте її до ситуацій, в яких потрібно змінювати форми поведінки.

14.Підготуйте для малюка індивідуальні речі: взуття та одяг для групи, 2-3 комплекти змінної білизни,чешки для музичних занять, носовичок.

15. Повідомте медичну сестру про стан здоров'я вашого малюка.

16.Дайте дитині до дитячого садка улюблену іграшку.

Поради батькам майбутніх першокласників

Кілька порад батькам майбутніх першокласників

1. З початку навчального року привчіть дитину прокидатися раніше, щоб збирання до школи не перетворювалось у щоденні хвилювання. Вранці будіть дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом.

2. Не підганяйте, розраховувати час - це ваш обов'язок, якщо ви цю проблему не вирішили − провини дитини в цьому немає.

3. Обов'язково привчіть дитину зранку снідати. Це важливий момент у запобіганні хвороб шлунка.

4. Давайте дитині у школу бутерброд, фрукти. Вона в школі працює, витрачає багато сил і енергії.

5. Привчіть дитину збирати портфель напередодні ввечері. Перевірте, чи не забула вона чого-небудь важливого. Запитайте її, чи не передавав вчитель прохань або розпоряджень батькам. Через деякий час дитина привчиться сумлінніше ставитись до своїх обов'язків і стане більш зібраною.

6. Проводжаючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів, без застережень: „Дивись, поводь себе гарно!", „Щоб не було поганих оцінок" та таке інше. У дитини попереду - важка праця.

7. Забудьте фразу „Що ти сьогодні отримав?!", а краще запитайте: „Про що нове ти сьогодні дізнався?". Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй можливість розслабитись (згадайте, як вам буває важко після напруженого дня). Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте.

8. Після закінчення занять дайте дитині відпочити. Обід − зручний момент для цього. Школяр може розповісти про свій робочий день і у такий спосіб звільнитися від психологічного напруження.

9. Якщо дитина замкнулась у собі, щось її турбує, не вимагайте пояснень, нехай заспокоїться, тоді вона все сама розкаже.

10. Зауваження вчителя вислуховуйте без присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте влаштовувати сварку. Говоріть з дитиною спокійно.

11. Після школи не змушуйте дитину одразу сідати за виконання завдань, необхідно 1,5 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань - з 15 до 17 години.

12. Пам'ятайте, що телевізор - ворог № 1 успішного навчання. Не потрібно вмикати його раніше, ніж усі завдання будуть виконані. Якщо дитина дивиться телевізор під час денного відпочинку, то їй буде важко зосередитись. Бажано дозволяти дивитися тільки дитячі передачі.

13. На початку навчального року корисно контролювати, як дитина виконує домашні завдання. Перевіряйте, чи правильно вона зрозуміла пройдений матеріал, попросіть її прочитати вголос. У І і II чверті краще це робити щовечора, а в II півріччі контроль можна зменшити до 2-3 разів на тиждень.

14. Перевіряти не значить „робити замість" − ніколи не підказуйте дитині готових рішень. Обов'язково перевірте, щоб те, що потрібно було вивчити напам'ять, було вивчено добре: точність виконання завдань − важлива умова успішного навчання. Потрібно також впевнитись, що дитина може застосувати набуті знання на практиці. Для цього їй треба запропонувати виконати кілька вправ.

15. Не треба навантажувати дитину позашкільною діяльністю з самого початку навчального року. Спорт і заняття в гуртках, звичайно, корисні для загального розвитку, але спочатку впевніться, що у дитини вистачить сил і часу. Початок навчального року − період стресу, і перевантаження можуть тільки нашкодити.

16. Протягом дня знайдіть (намагайтеся знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.

17. У сім'ї має бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Усі розходження щодо виховання дитини вирішуйте без неї. Коли щось не виходить, порадьтеся з вчителем, психологом. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.

18. Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось її турбує: головний біль, поганий загальний стан. Найчастіше це об'єктивні показники втоми, перевантаження.

19. З перших днів навчання вимагайте виконання режиму дня дитиною, щоб вона лягала спати в один і той же час. Сон для школярів має першочергове значення. У І чверті дитина повинна спати не менше 10-11 годин, потім можна скоротити до 9-10 годин.

20. Якщо дитина засинає не відразу, все одно примушуйте її лягати в ліжко. І не треба думати, що школяр уже достатньо дорослий для того, щоб йому розповідали казки. Використайте спосіб, перевірений століттями: тихо поговоріть з дитиною перед сном, попросіть її що-небудь розповісти чи розкажіть самі. Такі хвилини - одна з не багатьох можливостей для справжнього спілкування.

21. Знайте, що навіть великі діти (7-8 років) люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтесь цього робити. Це їх заспокоює, знімає денну напругу, допомагає спокійно заснути і відпочити. Не нагадуйте перед сном про неприємні речі, про роботу. Завтра новий трудовий день і дитина повинна бути готова до нього. А допомогти в цьому їй мають батьки своїм доброзичливим ставленням. Чекати якогось дива від дитини, радісних поривів душі, доброти треба терпляче, відшукуючи ці риси в дитині, постійно заохочуючи її.

22. Батькам необхідне терпіння. Ентузіазм перших днів швидко проходить, його місце займає втома. Допоможіть дитині зберегти нормальний ритм і не піддайтеся спокусі зробити їй маленьке послаблення. Часті нарікання на дитину чи порівняння з іншими можуть розвинути комплекс неповноцінності. Навпаки, інколи треба похвалити дитину, навіть коли у неї щось не виходить, дати їй невеличкий перепочинок і потім повернутися до виконання завдань.

23. Ні в якому разі не ставте ваші стосунки з дитиною в залежність від її успішності. Гарні довірливі стосунки і усвідомлення того, що дитина завжди може розраховувати на Вашу підтримку, допоможуть їй налаштуватися на успіх з початку нового навчального дня.

24. Дитина має відчувати, що ви завжди її любите, завжди їй допоможете та підтримаєте.

/Files/images/1.png/Files/images/2.png/Files/images/3.png

/Files/images/40772442.jpg

ПОРАДИ ДОРОСЛИМ ВІД ІМЕНІ ДИТИНИ

Ставтеся до мене так само, як ви ставитеся до своїх друзів. Тоді я теж стану вашим другом.

Не намагайтеся від мене відвернутися, коли я задаю відверті питання. Інакше я взагалі перестану ставити їх і буду шукати відповіді на вулиці.

Не чіпляйтеся і не бурчіть. Інакше я буду змушений захищатися, прикидаючись глухим.

Не змушуйте мене відчувати, що мої вчинки – смертний гріх. Мені треба навчитися, роблячи помилки не відчувати при цьому, що не на що не придатний.

Не намагайтеся читати мені повчання і нотації. Ви будете здивовані, дізнавшись, як чудово я знаю, що таке добре і що таке погано.

Не піддавайте дуже великому випробуванню мою чесність. Будучи заляканий, я легко перетворююся на брехуна.

Не покладайтеся на силу у стосунках зі мною. Це привчить мене до того, що рахуватися потрібно тільки з силою.

Не турбуйтеся надто сильно, коли я кажу: «Я вас ненавиджу». Я не це маю на увазі. Я просто хочу, щоб ви пошкодували про те, що образили мене.

НА ЗАМІТКУ

У наш час велику частину доби діти проводять поза батьківською увагою.

З іншого боку, є й батьки, які занадто нав’язують своє товариство підрослим дітям.

У всьому хороша «золота середина».

Крім уваги підросли діти потребують співпереживання. Підросла дитина чекає зовсім іншого – ваше бажання вислухати її без скепсису, зрозуміти, підтримати, направити.

Ту повагу, яку дають батьки своїй дитині, сторицею окупається світом і добрими відносинами між усіма членами сім’ї.

Багато батьків не мають реального уявлення, про що думають їхні діти, з тієї простої причини, що не дають їм висловитися, пояснити що-небудь.

Ось так і виходить, що «сім’я – це люди, що живуть в одній квартирі» – як записано в одній з дитячих анкет.

Дуже важливо для кожної людини бути коханою, прийнятою. Це базова духовна потреба. Дуже потребують в зовнішніх проявах батьківської любові ваші діти.

/Files/images/image.png

Доручення як метод розвитку самостійності у дітей

Основними формами організації праці у нашому дошкільному закладі є доручення, чергування та колективна праця.

Доручення — найдоступніша форма залучення дітей дошкільного віку до посильної повсякденної трудової діяльності як у дошкільному закладі, так і вдома. Чітка спрямованість на одержання результату і наявність конкретно визначеного завдання робить доручення доступним навіть для дитини раннього віку (подай, принеси, постав на місце тощо).

Систематична участь у трудовій діяльності сприяє загальному розвитку малюків та надає їм упевненості у власних силах. Видатний психолог Даниїл Ельконін виділяв два чинники, які спонукають дитину дошкільного віку до трудової діяльності: тенденція до самостійності та інтерес до всього, що стосується життя і праці дорослих. Уже наприкінці молодшого дошкільного віку дитина починає прагнути самостійності. Двохрічний малюк намагається самостійно одягатися: «Я сам», — говорить він на спробу дорослого допомогти. Діти 3 — 4 років можуть самостійно мити іграшки, допомагати накривати на стіл, старші дошкільники спроможні доглядати за рослинами, тваринами, допомагати дорослим та малюкам.

Саме за допомогою трудових доручень ми розвиваємо у дітей таку базову якість особистості, як самостійність.

У роботі з дітьми ми використовуємо такі прості і корисні правила:

• усе, що я можу, — зроблю сам;

• якщо я не вмію, то навчуся;

• умію сам — допоможу іншим.

Просте доручення полягає у тому, що дитина має виконати якесь одне нескладне завдання, скажімо, принести стілець, подати книгу, чашку тощо. Такі доручення мають епізодичний і короткотривалий характер, тому ми даємо їх молодшим дошкільникам. Але у малюків іноді не вистачає наполегливості, а то й бажання зробити це самостійно.

Даючи дитині доручення, дуже важливо показати, як правильно його виконати, і пояснити, навіщо це потрібно. Скажімо, доручаючи дитині розкласти ложки до сніданку, варто показати, що слід узяти декілька ложок у ліву руку, а потім брати по одній і класти справа від тарілки, щоб іншим дітям зручно було брати ложку правою рукою. Поступово показ і вказівки замінюємо нагадуванням і контролем. Сором'язливих, нерішучих дітей заохочуємо, а занадто активних, умілих, які намагаються виконати доручення за іншого заради похвали — стримуємо, пропонує¬мо допомогти іншому, показати, як краще впоратися із завданням.

Для розвитку трудових умінь у дітей слід правильно добирати доручення. Насамперед воно має бути посильним і разом з тим потребувати від дитини невеликого зусилля, щоб вона ставилася до доручення, як до важливої та серйозної справи.

Роль батьків у вихованні працелюбності

Звичайно, виховати самостійну, організовану та працелюбну дитину неможливо лише в стінах дитячого садка. Адже особистий приклад і участь батьків у трудовому вихованні дітей має величезне значення. Тому ми активно залучаємо їх до цієї роботи, Проводимо з ними бесіди, консультації, залучаємо до участі в освітньому процесі, у «Дні добрих справ», даємо конкретні рекомендації щодо прийомів трудового виховання вдома, які трудові доручення слід давати конкретним дітям, як правильно оцінити результати дитячої праці, підтримати у випадку невдалого виконання доручення тощо.

Для виконання трудових обов'язків вдома під керівництвом батьків ми пропонуємо посильні для дитини доручення, зокрема:

• підтримувати порядок у своєму ігровому куточку;

• поливати кімнатні рослини;

• якщо сім'я тримає город, квітник, виділити для дитини грядку, де вона зможе посіяти городні культури;

• допомагати мамі у хатній роботі — підмести підлогу, витерти пил, прибрати посуд зі столу;

• мити чайний посуд, витирати його й акуратно ставити на місце.

Коли діти усвідомлюють свої обов'язки та набувають практичного досвіду, у них з'являється впевненість у своїх силах та можливостях, готовність працювати. Бони із задоволенням виконують свої обов'язки, допомагають молодшим братикам чи сестричкам. Спостерігаючи, як працюють дорослі, діти радо разом з ними прибиратимуть приміщення, пратимуть, готуватимуть, працюватимуть у саду і на городі. Ми пропонуємо батькам потурбуватися, щоб знаряддя праці, якими користуються діти, відповідали їхнім силам і можливостям, а дитячу працю супроводжував оптимістичний, радісний настрій.

Для того щоб діти любили працю, щоб вона поступово стала для них потребою, необхідні міцні трудові навички, які формуються лише у результаті повсякденного вправляння. Якщо набуті навички стануть сталими, а обов'язки усвідомленими, то їх систематичне виконання у дитячому садку переросте у звичку.

/Files/images/6767.pngМова Ваших дітей

Мова – невичерпне джерело розумового розвитку дитини, скарбниця всіх знань. К.Д.Ушинський образно назвав рідну мову народним педагогом, наставником і вихователем. Слово виховує, навчає і розвиває дитину. Під впливом мови вдосконалюються її відчуття і сприймання, збагачуються знання про навколишній світ.

Важлива роль у формуванні особистості дитини, зокрема в розвитку її мови, належить сім’ї, адже перші слова, перші речення маля вимовляє в колі близьких людей – батька, матері, бабусі.

Однак дехто з батьків вважає, що дитина починає навчатися літературної мови лише в школі, і не звертає належної уваги на формування мови у дітей у дошкільному віці.

Навчання ж мови починається не тоді, коли дитині дають буквар, а з самого малку, коли вона починає вимовляти перші слова.

Отже, дорослі повинні прагнути до того, щоб забезпечити правильний мовний розвиток дитини, починаючи вже з перших місяців її життя. Правильна мова допомагає дитині встановлювати контакти з іншими дітьми, вільно передавати свої думки й бажання, сприяє успішному навчанню в школі.

Малюків треба навчити правильно вимовляти звуки в словах і ставити наголос, користуватися відповідною інтонацією й правильно дихати під час мовного акту.

Дошкільнят навчають узгоджувати слова в реченні в роді, числі й відмінку, вживати дієслова з чергуванням звуків в основі, правильно будувати речення.

У дітей дошкільного віку треба виховувати й загальну культуру мовлення: вміння слухати звернену до них мову, дивитися в очі співрозмовникові, не перебивати дорослих, не втручатися в їхню розмову.

Батьки не можуть залишатися байдужими до мовних вад своїх дітей. У колі сім’ї дорослі розуміють малюка з півслова, і він почуває себе спокійно.

Вельмишановні батьки! Розмовляйте з малюком кожної вільної хвилини. Пам’ятайте, що ви – основний співрозмовник для своєї дитини.

КОНСУЛЬТАЦІЯ ВЧИТЕЛЯ - ЛОГОПЕДА


Розвиток правильного мовлення - необхідна умова її розвитку

На думку видатного педагога А. С. Макаренка, головні основи виховання закладаються до 5 років. Те, що було зроблено до 5 років — це 90 відсотків виховного процесу, а далі продовжується обробка того, що було здобуто раніше. У своїх творах А. С. Макаренко зазначав: «Дитину виховує все: люди, речі, явища, але насамперед і найбільше — люди. З них на першому місці — батьки...» А як не лише виховувати, а й навчати, розвивати мовлення дитини в домашніх умовах?

Мовознавці стверджують, що всі діти мають приблизно однакові можливості, яких достатньо для досягнення успіху в будь-якій сфері діяльності, тобто кожен — потенційний геній. Цю теорію підтримували видатні педагоги: Макаренко, Коменський, Гельвецій. Варто лише створити умови для саморозвитку уроджених нахилів і здібностей малюка. То як же гартувати і розвивати здібності дітей на етапі формування самостійного правильного мовлення? Для кожного малюка батьки — найкращі друзі, а кухня — одне з найбільших цікавих і розвивальних місць у хаті.

Батьки часто вагаються чи приймати дитячу допомогу, бо не розуміють, що і в якому віці насправді може робити дитина. Та ще й коли її нелегко зрозуміти через дефекти мовлення. Отож спробуйте доручити малюку:

1) з двох років:

• мити й витирати овочі та фрукти для салатів і столу, вимовляючи назву того, що в руках;

• ліпити сирники, катати колобки з тіста для булочок. Всю діяльність супроводжувати мовою;

2) з трьох років:

• мити й витирати посуд, запитуючи про назву кожного;

• готувати до чищення яблука, груші, картоплю, кабачки, моркву, буряк, запитуючи про колір і форму кожного;

• перебирати крупу (вибирати з неї сміття й зіпсовані зернятка), розбирати квасолю за кольорами (білу та кольорову краще варити окремо);

3) з чотирьох років:

• просіювати борошно, запитуючи, на що воно схоже;

• щіточкою для посуду чистити картоплю й моркву, уточнюючи відмінності між ними;

• виймати з фруктів серединку спеціальним (безпечним) ножем;

• «нарізати» варені овочі спеціальною решіткою, рахуючи «нарізку»;

• натирати продукти на пластмасовій тертушці і т. ін.

Те, що до шести років було звичайною грою та задоволенням, із раннього віку можна зробити постійним дорученням і звертатися до дитини із серйозними проханнями. За правильного планування часу батьки отримають не лише вмілого помічника, а й цікавого спів­бесідника.

Наприклад, дуже добре в процесі готування обіду пограти у «Веселий зоопарк». Що для цього потрібно? Взяти із хліба м'якушку, декілька зубчиків часнику, трішки води, кілька гілочок кропу або петрушки. Малюк охоче ліпитиме з м'якушки хліба різноманітні фігурки, прикрашаючи

/Files/images/10.png/Files/images/11.png/Files/images/12.png

ЛІТО РАДІСНА ПОРА

ОХОРОНА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

ВЛІТКУ

Пам’ятка

з попередження пожежі від дитячих пустощів у літній період

Шановні батьки!

Велика кількість пожеж зчиняється від дитячих пустощів з вогнем. Від чого страждає майно, а нерідко в пожежах гинуть і травмуються діти.

П А М ’ Я Т А Й Т Е !

Щоб не допустити пожежі від дитячих пустощів з вогнем, необхідно виконувати наступні правила пожежної безпеки:

· не залишати дітей самих без нагляду дорослих;

· зберігати сірники в місцях, недоступних дітям;

· не дозволяйте дітям бавитися з сірниками та запальничками;

· не дозволяти дітям включати електричні та електронагрівальні прилади, тощо;

· обережно користуватися електроприладами вдома, не залишати їх без нагляду ввімкнутими,

· не дозволяти дітям користуватися газовими приладами;

· не розпалюйте вогнища в не пристосованих для цього місцях;

· не використовуйте петарди, бенгальські вогні;

· не грайтеся з небезпечними легкозаймистими предметами та

речовинами.

Ставтесь до ігор дітей з вогнем негативно. Роз’яснюйте, що їх ігри, пов’язані з вогнем, можуть спричинити пожежу, знищення майна, загибель людей у вогні.

Своїм прикладом навчайте дітей суворому виконанню протипожежних вимог. Пам’ятайте, що приклад старших є для дітей кращим методом виховання

Пам’ятка

з попередження дорожньо - транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку у літній період

Шановні батьки!

Швидке збільшення інтенсивності руху висуває серйозне завдання – забезпечення безпеки руху пішоходів.

У попередженні дорожньо-транспортних випадків з дітьми важливу роль відіграє робота дорослих з роз’яснення дошкільникам правил дорожнього руху і прищеплення навичок дисциплінованого поводження на вулицях і дорогах .

П А М ’ Я Т А Й Т Е !

Щоб не допустити лиха на дорозі, Вам необхідно:

· вчити переходити вулиці у місцях, позначених знаком "Пішохідний перехід”, на зелене світло світлофора, коли зупиняться всі транспортні засоби та підземними переходами!!!

· не дозволяти дітям з’являтися зненацька перед транспортними засобами;

· вчити дітей правильно обходити транспорт, що стоїть: автобус, тролейбус - позаду, трамвай – попереду;

· не дозволяти дітям самостійно їздити на громадському транспорті;

· не допускати ігор дітей на проїжджій частині дороги;

· не дозволяти дітям гратися, кататися на ковзанах, санчатах на проїжджій частині дороги та поблизу неї - це може коштувати дитині життя;

· не чіплятися на підніжку транспорту і не стрибати на ходу, щоб своїм прикладом не заохотити дітей;

· де подавати дітям негативних прикладів, порушуючи правила дорожньог

Пам’ятка

з попередження сонячного та теплового удару (перегріву організму )

Шановні батьки!

З настанням літа виникає реальна загроза перегріву організму дитини, як наслідок – тепловий удар.

Ознаками перегріву організму є: слабкість, головний біль, нудота, блювання, прискорене серцебиття, дихання, розширюються зіниці, підвищується температура тіла до 39-40°можлива втрата свідомості.

П А М ’ Я Т А Й Т Е !

Щоб не допустити перегрівання організму організму дитини, необхідно виконувати наступні правила:

· не здійснювати довгих за часом прогулянок;

· під час перебування на вулиці в літній день захищайте голову дитини панамою;

· регулюйте перебування дитини під сонцем, щоб запобігти опікам шкіри;

· підготуйте адекватний одяг за віком підберіть відповідне за віком та розміром взуття (ні у якому разі не тісне);

· під час довгих прогулянок використовуйте сонцезахисні засоби, особливу увагу приділіть захисту носа, вух, щік, передпліччя дитини.

У випадку ознак перегріву організму:

1. перемістити дитину на відкриту, добре провітрювану й захищену від сонця місцину;

2. звільнити від верхнього одягу;

3. змочити обличчя холодною водою, поплескуючи мокрим рушником;

4. на голову прикласти пузир з холодною водою або льодом, обвіяти;

2. доставити у лікувальний заклад.

Пам’ятка

з забезпечення особистої безпеки дітей

дошкільного віку та запобігання виникненню інфекційних хвороб у літній період”

Шановні батьки!

П А М ’ Я Т А Й Т Е !

Велика кількість нещасних випадків на водоймі, в лісі трапляється з дітьми під час літнього відпочинку, щоб зберегти дитину від біди, треба пам’ятати та виконувати наступні правила:

· не залишати дітей дошкільного віку одних, навіть на короткий час;

· не дозволяти дітям розмовляти з незнайомими людьми на вулиці;

· вчити користуватись телефоном для виклику служб: «101», «102», «103», «104», «077»;

· забороняти дітям підбирати на вулиці незнайомі предмети – вони можуть бути небезпечними;

· забороняти грати ріжучими, гострими та вибухонебезпечними предметами;

· забороняти користуватись ліфтом без супроводу дорослих, а також знаходити у ліфт з незнайомими людьми;

· вчити дітей звертатися за допомогою людей, які працюють у правоохоронних органах;

· не дозволяти дражнити тварин. Попереджуйте зародження в дитині жорстокого відношення до «друзів наших менших»;

· забороняйте ходити до лісу без супроводу дорослих;

· під час перебування у лісі разом з дітьми не збирайте та не вживайте незнайомі гриби, ягоди, рослини;

· обстежте місця в лісі з метою уникнення небажаної зустрічі зі зміями, бджолами, мурахами тощо;

· для походу в ліс одяг дитини підбирайте таким чином, щоб оптимально захистити и від комах, кліщів та інших несподіванок;

· НЕ купуйте продукти харчування на стихійних ринках або з рук приватних осіб;

· НЕ допускайте споживання продуктів та напоїв протермінованого зберігання;

· НЕ вживайте харчових продуктів та напоїв при найменшій підозрі щодо їх якості;

· НЕ використовувати для пиття, приготування їжі та миття посуду воду з незнайомих джерел водопостачання (рік, озер, підземних джерел, поверхневі води тощо). Для пиття і приготування їжі використовувати воду питну бутильовану або з централізованих джерел водопостачання;

· Не купуйте дітям газовані напої з барвниками та консервантами;

· при купівлі харчових продуктів та напоїв необхідно обов'язково звертати увагу на терміни та умови зберігання продуктів харчування. Зберігати продукти харчування тільки відповідно до зазначених на упаковці способу та терміну;

· перед споживанням овочів, фруктів та ягід їх необхідно добре промити питною водою; для споживання дітьми - обдати окропом;

· у подорож не беріть продукти, що швидко псуються (ковбасні, молочні, кулінарні, кондитерські та ін. вироби, що потребують охолодження при зберіганні);

· на відпочинку без організованого харчування не готувати багатокомпонентних страв, що не мають достатньої термічної обробки (паштети, м'ясні салати тощо), а також продукти про запас. Давайте дітям тільки свіжоприготовлену їжу;

· при харчуванні у непристосованих умовах (ліс, пляж тощо) уникати контакту продуктів з ґрунтом та піском;

· перед вживанням їжі слідкуйте щоб діти обов'язково мили руки з милом. Наполягайте на тому, щоб діти обов’язково мили руки після відвідування туалету;

· Ретельно слідкуйте, щоб дитина не споживала незнайомі ягоди та продукти невизначеного походження;

· для купання та відпочинку користуйтеся лише офіційно відкритими пляжами;

· у випадку виявлення перших ознак кишкового захворювання терміново звернутись до найближчої лікувальної установи. Не займайтесь самолікуванням.

· Пам’ятка

з забезпечення особистої безпеки дітей

дошкільного віку під час відпочинку біля водойми

Шановні батьки!

П А М ’ Я Т А Й Т Е !

Щоб зберегти дитину від біди під час відпочинку біля водойми, треба пам’ятати та виконувати наступні правила:

· Для купання вибирайте незасмічені місця з твердим дном, без водоростей та мулу;

· Не залишайте дитину без нагляду біля водойми;

· Не дозволяйте купатись та стрибати у воду в неперевірених місцях;

· Не дозволяйте запливати на глибину, використовуючи гумовий матрац або іграшку;

· Дозуйте перебування дитини у воді, щоб організм не переохолоджувався;

· Не допускайте пустощів на воді (не можна зненацька лякати, гримувати один одного під водою, жартома кликати на допомогу);

· Забороняйте користуватись човном, плотом без супроводу дорослих.

Будьте уважні і обережні !!!

СПОДІВАЄМОСЯ, ЩО ВИ ПРИСЛУХАЄТЕСЬ ДО НАШИХ ПОРАД!

Бажаємо приємного відпочинку!

ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ:

· Прийом дітей здійснюється щоденно з с 7.00 до 8.30 щоденно, крім вихідних та святкових днів. Своєчасне прибуття дитини в дитячий садок - необхідна умова правильної організації виховно- навчального процесу.

· Завідуюча здійснює прийом батьків двічі на тиждень, згідно графіку прийому.

· Педагоги готові поспілкуватися з Вами з ранку до 8.15 та у вечорі після 17.00. В інший час педагог працює з группою дітей, і відволікати його не рекомендується.

· До педагогів групи, незалежно від їх віку, необхідно звертатися на Ви, за іменем та по батькові.

· Конфліктні суперечливі ситуації необхідно вирішувати у відсутності дітей. Якщо ви не змогли вирішити яке-небудь питання з педагогами групи, зверніться до вихователя методиста або завіуючої.

· В дитячому садку працює служба психологічної допомоги, куди Ви можете звернутися за консультацією по цікавлючим Вас питанням.

Просимо Вас не давати дитині з собою у дитячий садок жуйку, льодяники, чипси й сухарики.

Настійно не рекомендуємо одягати дітям у садок золоті та срібні прикраси, давати з собою коштовні іграшки.


Кiлькiсть переглядiв: 2520

Коментарi

  • Brosrep

    2017-04-09 17:29:39

    Green Day is an acclaimed nation vocalist, so don't miss the likelihood to visit [url=http://greendaytourdates.com/]Green Day concert schedule 2017[/url]...

  • Servicenkv

    2017-03-29 23:50:49

    Приветствую Вас господа[url=http://vika-service.by/]![/url] Наша организация занимается свыше 10 лет ремонтом и обслуживанием оргтехники в городе Минске.Основные направления и виды нашей деятельности: 1)[url=http://vika-service.by/]Заправка и восстановление картриджей[/url] 2)[url=http://vika-service.by/]Ремонт и сервис оргтехники[/url] 3)[url=http://vika-service.by/]Ремонт и настройка компьютеров и ноутбуков[/url] 4)[url=http://vika-service.by/]SEO продвижение сайтов[/url] 5)[url=http://vika-service...